Trial SPM : Pertengahan tahun SPM SBP F5 2007

final-exam

SBP..SBP..Oh SBP…Ada aku kisah?Ho ho ho..Bagi yang kisah download la soalan trial spm pertengahan tahun SPM SBP Form 5 2007 ni..bagi tak kisah..aku pun tak kisah korang nak nak download ke tak..

Cakap pasal exam..Aku……Eh silap2..Ana ada sedikit tips lah..Hi hi hi..Kalau rezeki ada di depan mataaaa…Itu..jawapan kawan…kalau nampak..Kasi sapu saja la..Hahahaha…Rezeki pertama di depan mata tak baik di tolak..Bak kata orang kalau rezeki kedua plak…Kalau nampak jawapan lagi..Kasi tinjau kertas exam tu habis2..Ekekekeke…Selamat mencuba !

p/s-Sesiapa yg anggap pesanan atas td mengarut..Takyah la ikut..Tapi…Siapa tak pernah meniru kan?Kalau meja korang pun jauh sebatu,kalau dah mata pun batu..mesti nampak punya la..Hehehe..menipu la kalau exam tak penah meniru..mesti mata korang ada yg sampai terjuling sbb tgk jwpn kwn sebelah kan??Hahaha..

Bio [k1][k2][[k3]
Skima Bio
Kimia [k1][k2][k3]
Skima Kimia
Add Mth [k1][k2]
Skima Add Mth
Math [k1][k2]
Skima Math
Fizik [k1][k2][k3]
Skima Fizik

    • nik
    • April 26th, 2010

    Assalamualaikum,

    boleh upload skema utk math & add mat skema?

    tq

    • fidah
    • May 5th, 2010

    askum nape saya tak dapat download skema biology..
    boleh tak tolong attach skema bio pertengahan dlm emel saya……tq

    • Da
    • May 1st, 2011

    as salam…boleh tlg emailkan skema pertengahan fizik T5 paper 1,2 n 3 2007 sebab tak boleh nak buka…terima kasih

    • berryzkoubou
    • April 10th, 2012

    assalamualaikum..pls..plss.plsss..saya tak boleh download skema jawapan add math =.=; i really need it! pls!?

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment