Kenangan Futsal S3B 5sn1 08 di SMKSK .

My classmate 2

S3B…Anda kenal dengan wajah2 ini?Ahhaa…Gambar ni aku jmpa selepas belek2 PC aku dalam bilik yang dah kulapuk dek ketinggalan zaman tu..Kenal dengan muka2 dalam gambar ni?Hi hi hi..Populer dol..Takkan tak kenal kot..Cewah..Perasan lah pula..Alah…Sekali sekala , betul tak?Hi hi hi..

Tak kenal dengan wajah2 ni?Hmm..kalau tak kenal maka tak lama lagi la tu..Tak lama apa ? Tak lama nak kiok …He he he..jangan mara aaa…Ok , jom tgk lagi gambo lagi satu..meh2..jom ushar..Ahakzz

S3B

Inilah team S3B ..Tak silap aku nama panjang S3B ni Saya Budak Baru Belajar . Menurut tilikan aku masa tu , sebab nama tak bertuah ni juga lah kumpulan ni kalah ! Hahahahahaha..Gurau ok..Alah adat permainan . Ada yang menang ada yang kalah !

Tapi dorang yang lain tu main kasar2 dol . Sakin badan2 aku lepas main . habis aku kena lanyak . Macam kena himpap dengan sumo lak. Tak boleh aku ingat time hidayah langgar aku … mak aih…Nasib baik tak tercampak kat jalan raya bawah sekolah tu..Ahhaa..Tapi skrng dah ada tembok baru..kalau terpelanting pun , kena kat tembok br tu je.Hehehehe..

p/s – dalam pertandingan futsal tu , aku rasa leha lebih2 dowh …semangat gila..Nasib baik aku tak suruh dia makan bola tu sekaliĀ  … Ekekekekeke

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: