Akhirnya sengsara SPEAKING TEST 1 berakhir!!!

King Arthur-Guinevere2

Assalamualaikum w.b.t

Fuh dah lama tak update blog beb!!!!Hahaha..lepas je dr test speaking aku baru2 ni..terasa mmg letih gila..Aku pun dah nak naik gila..Huhuhuhuh..Tension pun ada nih..sebab time presentation projector babun tu tak nak kuarkan apa yg aku buat plak..Orang lain puna boleh je..mngkin sbb yg lain2 masih lg guna window XP dan pada masa tu aku sorang je guna Window Vista..Hmm tapi alas an ni mcm tak logic pun ada..takpelah nak buat mcm mn..rezeki xde..Tapi tu la pasal..geram aku dorang tak dpt tgk video yg dibuat tuh..membuang je titik peluh aku nih..haizzzz

Pasal markah presentation plak??lulus mmg lulus…Tapi aku risau ia akan menjejaskan pointer aku plak nnt…Macam MANA AKU NAK JADI ARKITEK NIH!!!!…..Argh..baru sem pertama sahaja dah fening2..baru je belajar BI dan ARAB ni..sem 2 nnt lagi la..5 Subjek . FIM,Add Math,Econs,Computer 1 dan BI lagii…dah la kelas dari pagi smpi ke mlm..Bila la aku nak buat revision..Bila lak masa aku nak tidur??Hi hi hi…

Kampung Boy..aku bukan suka2 le donlod cerita king arthur tu..huhuh…Safar…mmg sabar separuh dr iman dah ni..Tapi lepas dah speaking test ni rasa ringan sikit lah..kalau tak berat semacam je hati nih..hhuhuhu…Hmm..TQ bg komen ok..dah lama org tak msk blog aku ni..Yelah dah lama gila tak update!!!

p/s – sejak dari test speaking 1 aku terus dah tak hirau psl mkn!!!Biasanya, speaking aku pada hr biasa ok je..kali ni apa aku cakap kat dpn orng pun aku tak tahu la!!!Tension n sakit jiwa aku dibuatnya!!

  1. dah berabuk dah blog ini
    sekarang ini study kat mana?

    • fara5
    • August 12th, 2009

    kat UIA..huhuhh..berabuk gila dah ni..bersawang2 lg tu..hohohohoh…

    • nurul
    • August 16th, 2009

    huhuhu..farah!!!!! rindu kamuu…. pe kabar kamu sihh?

    amek bidang pe kt uia tu??

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

