New Update : Gomez Peer

Ok..ingat tak lagi Gomez Peer?Aku penah postkan benda ni tatkala suatu ketika dahulu.Kalau tak ingat klik sini utk baca balik post lama.Post kali ini cuba update terbaru mengenainya sahaja.OK..pagi semalam aku buka je PC aku tgk ada dua org yg dah daftar melalui bawah aku.Hmm walaupun aku tak sehebat mana..Tapi ia dah membuatkan aku gembira.Siapalah yang dah download software tu di bawah aku ye??Terima kasih…Hahahaha..Aku cakap betul2 ni,bukan main2..

Ok..siapa yang berminat boleh download software tu boleh klik sini

Masa nak donwload nanti dia ada tanya nama referrer,jadi korang kena tulis farahaznil.Faham??Bukan susah mana pun.Sambil korang online sambil tu dapat duit.Buka je internet terus benda ni online skali.Tak payah pun kan.Duk tunggu duit jatuh dr langit je la.Haha..tapi kalau nak cepat kena la promote link refferal korang tu.Macam yg aku buat kat atas ni.Faham?Setiap refferal akan mendapat USD 0.50.Kan lumayan tu!Bukan duit Malaysia tau.USD lagi tu.Hi hi hi..Tapi skrng aku rasa nilai refferal tu mungkin dah naik kot.Maybe USD 1..sbb aku tgk ada sorang je dan aku dah dapat USD 1!..oklah..apa2 pun jgn lupa download software ni ye!!hahaha..chow dulu.

  1. hehe..dapat 1 dollar je? buka aktif referral dapat 2 dollar ker??

    • fara5
    • November 2nd, 2008

    ntahlah..aku punya dpt 1 dollar je..huhhuu..mngkin org tu donwload tp tak aktif kot..ntah la weh..tp mmg betul ckp ko..1 refferal USD2 skrng ni…hehe

  2. wah menarik nih dah naik 2 usd… nak donload jugak laaaaa

    • fara5
    • November 2nd, 2008

    fatah-donlod jgn tak donlod..haha..pastu nak donlod lak..donlod bwh aku..hi hi hi

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

