Buat duit dengan join contest di blog.

OK..hari ni aku nak buat review kejap..Review kali ni pasal contest di blog Titan. Contest kali ni cukup menarik kerana ianya menggunakan sistem point. Hi hi hi.. sungguh kejam kali ni ye ko titan. Persoalannya adakah aku akan menjadi juara bertahan di sana lagi? Huhhuu… Sesungguhnya aku merupakan seseorang yg benci akan sistem point ni. Tapi bukankah kalau di fikirkan balik ianya menjadi lebih menarik? Al maklumlah ni baru nama contest yg mempunyai saingan hebat namanya..Hahaha..Ok aku takmo merapik banyak2.. Aku harap korang yang baca post kali ni tertarik utk mentertainya!..

Untuk pengatahuan korang aku dah menang 3 kali contest di blog ni. Adakah dengan kemenangan aku ni akan menaikkan lagi kepercayaan korang terhadap aku? Maksud aku macam ni la..Ada yg cakap contest di blog2 ni bukannya leh pakai.Boleh ke jana duit melalui Internet!Huhuhu..orang yang kuno dan jahil je akan cakap macam tu sebab tidak mahu mencuba sesuatu yang baru!Aku dah 3 kali jadi juara bertahan di sana.Bangga beb..Dah brp banyak la duit si titan dah abihkan kat aku ni.Mesti ramai yang jeles.. Hi hi hi

Klik utk lihat mana2 post utk lihat bukti kemenangan aku [ Keputusan rasmi July Comment Contest 2008 ] [ Keputusan Rasmi May Contest 2008 ]
[ Keputusan Rasmi Pemenang Earncent Review Contest ]

Macam mana nak join contest kali ni?Ok,senang je..cuba baca peraturan kat bawah ni.. [ New Earncent Contest ]

Syarat-syarat penyertaan:

1. Mesti ada akaun bank seperti Maybank, CIMB, Paypal, dan sebagainya.
2. Mesti subscribe blog ini. Wajib.
3. Pemenang hanya untuk 1 username sahaja.

Pertandingan atau contest ini dikira melalui sistem point. Siapa yang paling banyak kumpul point dan banyak menyelesaikan tugas yang diberikan. Mereka berpeluang untuk menang.

1. Subsribe blog earncent – 20 point
2. Komen di blog earncent- 1 point untuk 1 komen
3. Review Tentang Pertandingan ini diblog anda – 30 point
4. Follow Twitter aku – 20 point
5.Subsribe blog rajapayloadz – 20 point

*aku rasa korang tahu camana nak subsribe blog earncent dan rajapayloadz kan?
*aku pun rasa korang tahu bagaimana untuk membuat komen.
*sila review dalam lingkungan 50-400 patah perkataan. Tak perlu terlalu panjang.
*Jika korang ada twitter. Sila follow titaniumhijau untuk dapatkan lebih point.

Ok. Kita cite bab hadiah pulak:

1. RM50 + Pakej Bonus Rahsia
2. RM30 + Pakej Bonus Rahsia
3. RM20 + Pakej Bonus Rahsia

No. 4 hingga 10 akan mendapat hadiah saguhati sebanyak RM5.

Kesemua pemenang dari nombor 1 hingga 10 akan mendapat bonus – E-book Panduan VCC dan Tunemoney secara percuma.

Amacam?lumayan tak?Hadiah kali ni dinaikkan ke RM50..Fuyoh..cewah..hi hi hi..sape nak bg byk mcm tu kan..bukan susah..bg komen je beb!korang memang pemalas lah kalu tak nak join.Secara terus terang aku katakan!

Ok..kat bawah ni plak senarai si pengomen yang tegar dan tak henti2 nk bg komen kat sana.Ni dah kira ketagih la ni.Haha..Si Raja Kamil dgn Fatah kali ni nampaknya betul2 nak menang!Dorang ni aku rasa mcm dah tak nak kasi aku jd juara bertahan lagi je.Akakaka..kita tunggguuu…strategi kena pandai main.Kena sediakan army byk2..Haha…Kasi Attack la..

Oklah..sampai di sini je review aku.Penat ni..Haha..banyak lagi open house nak kena pegi..Aku nak gi makan dulu..haha..Selamat join contest ni dengan jayanya!Jangan lupa..lumayan tau hadiah dia..Ada ke org nak campak duit mcm tu senang2 je?Takde nyer..tp kalau titan ye..Haha..cuma kena berusaha sikit la.

  1. waah! hebat ye ko nih!
    omedetou gozaimasu! (tahniah!)😀

    • fara5
    • October 26th, 2008

    hohoho..hebat ke?baru 3 kali je menang tu..harap2 berterusan…huhhuu

    ko ni blajar bahse jepun ke?ada amik kursus bahasa jepun?ke minat tgk cerita jepun?

  2. Memang best kalau menang contest ni…
    Aku tak penah pun menang..

    • fara5
    • October 26th, 2008

    ye ke zool?betul ke ni?mcm tak percaya je..huhhuu..kenapa tak nak join contest kat blog si titan tu..kurang2 cuba la skali dua..

  3. hello2

  4. hehe klu korang nk memang.. kene challenge si farah laa… ramai2 serang blog tu.. p komen kasi si farah ni kalah plak.. hahaha

    • fara5
    • October 31st, 2008

    pluginbaby – knp hello2?ingt ni pondok public phone ke?haha..

    rafhz – huhhuu..jgn la ckp mcm tu..skali betul2 dorang serang..mati aku..xdapek den nak kokalkan kejuaraan den kek sano..haha

  1. November 13th, 2008

Leave a Reply

