NetKL server down!!

Haha..di subuh pagi yg buta ni lps sahur,tiba2 aku nak buat post pasal NetKL..aku pasti ramai yg sama baya dgn aku tak tahu apa mksd NetKL ni.Ok..aku akan terangkan secara ringkas.NetKL ni merupakan sebuah hosting bagi para2 blogger??ada paham tak ni?Yuran dia tak silap aku..aku dgr2 la..stahun RM100.Mahal ke?ok la tu kan,stahun RM100 bukan byk mn pun.Tapi aku sndr masih tak terbeli2 lagi hosting buat diri sendiri.hi hi hi..hosting ni merupakan sesuatu benda yang sangat penting bg sesiapa yg ingin berblogging secara serius!ada paham??Tak paham buat2 paham??ok??hahahaha..

Berkenaan dengan server down tu,maksud dia ialah server down la.Dalam bahasa melayu jawanya talian mati putus buat sementara untuk blog2 tu.Sebab ada masalah2 tertentu!apa masalah dia..aku tak amik tahu..haha..tu lantak syarikat tu la yg nak betulkan.Yang pastinya para blogger yg menggunakan hosting tu mesti tgh bengang gila skrng ni.Penah skali sampai 2 hari tu beb!mati kutu la dorang ni gayanya terutama yg 100% yg menghadap komputer.Mesti korang dah tak tahu nak buat apa2 kan masa tu??hahhaa..ni aku suka ni..aku nak gelak puas2 jap..

Tapi bukan dorang je bengang sebenarnya.Aku pun bengang gak ni.Mana taknya aku takleh nak msk blog tu tah brp hr tah.Pastu sejak kebelakangan ni,asik server down je.Nyampah aku..dah la rindu nak baca post kat blog dorang tu..haha.jgn prasan lak aaaaaaa…Contoh para blogger yg menggunakan khidmat Netkl ni adalah titan , taukey , sape lg..lupa lak aku.huhhuu..tp tak semestinya aku tak ingt sape yg guna netkl ni blog dorang tak populer kan kan kan?yelah takkan la aku nak serbu semua blog n check tiap2 hr..So,titan dgn taukey amacam??hahaha…ada ok ka??tak rasa bengang ke??ke aku sorang je yg bengang skrng ni??hi hi hi

Tapi salah satu kelebihan bila server down ialah…blog yg tak best mcm blog aku ni dan yg lain2 akan mula didatangi oleh visitors2 lain..hi hi hi..tgk tu..aku dah jd jahat dah ni..padan muka korang..hmm agaknya si titan sempat tak nak gi msk contest nuaeman tu??hahaha…aiseh aku dah jd jahat skrng ni..astaghfirullah al azim..hi hi hi..ok la aku mls nak ckp byk2..cukup la yg ni kot..hahaha..

p/s – so amacam titan??mau kasi promote lg ka itu netkl??hi hi hi

  1. bengang ni. mana taknya. nanti duit hilang gak. uwaaaaaa

    • fara5
    • September 24th, 2008

    hahhaa..nasib baik aku free punya..kalo tak..aku dah tlng sapu kan duit korang time server down mcm ni..haha..apsal skrng kerap sngt ha??skali 2 hari lak tu!..dia pun sibuk nak raya ke??hi hi hi

  2. hehe..nasib baik aku pkai lain..taukey dah bengang tu, nnti dia berubah jadi hulk..lariiiiiiiiiiiikk!! haha🙂

    • fara5
    • September 24th, 2008

    aiseh..abis la srwk tu nnt..hi hi hi..

  3. budak nih. jadi batu api plak yek..

    • fara5
    • September 30th, 2008

    batu api??mana ada..aku gelakkan je..hahahahaahahahahahaha

  4. selamat hari raya cik farah.🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

