Dr.Oracle meninggalkan kita dgn pergi ke moscow..

Haha..hari ni post xde kena mengena dgn korang termasuk aku..Hari ni nak buat post pasal org lain lak.Dia sama baya dgn kita.Tapi dia lebih advance dari aku.Hihihi..mksd aku advance bukan sahaja dari internet malah dalam segi pelajaran juga.Sekali lagi aku ulang..“DIA SAMA BAYA DENGAN KITA”..namun akan berangkat ke Moscow pada 22/9/2008 ni pada pukul 11.50 malam.Orang yang berangkat ke Russia ni..tak lain tak bukan kalau tak gi sana blajar amik cos Medic..Right??Tengok tu..dah ku katakan dia ni dasyat.Sama baya dengan kita tapi kenapa dia begitu awal untuk pergi ke sana kan??dia amik fast track!

Hmm dia ni juga salah seorang blogger yg baru atau newbie.Sama macam aku gak.Tapi xpela..kali ni nak puji2 dia sikit..hi hi hi..puji2an sebelum pg ke Moscow.korang klik dekat sini kalau nak gi kat blog dia tau3..Nama sebenar dia?Aku tak berani nak bagi tau tanpa kebenaran dia..hahha..Tapi 1 je aku tak puas hati dgn dia ni.Dia xnak pun tunjukkan gambar dia kat aku,alasan dia..dia tgh pki kakak dia punya PC..takpe la kalau xde..Nanti kalo ko dah gi sana mesti amik gambar kan3??nanti send la kat aku ea..jangan lupa..Takkan aku nak tunggu smpi thn dpn kat dlm paper tunggu salam perantauan dr ko..lambat lg tu..haha

Ish..dia ckp nnt bila dah gi sana 1st semester sibuk sikit nak menghafal itu ini.Al maklumla basic utk jadi dr kan banyak kena blajar.Korang blajar Biology kat sekolah pun dah penin2 lalat.Inikan dia.Dia gi blajar kat sana hampir 6 tahun nnt.Pastu line internet kat sana tak tahu la mcm mn nnt..menurut dia juga..Hihihi..Ntah la weh..kita tgk je la mcm mn dia nnt…lepas tu bila dia dah balik sini nnt,umur dia dah 24 or 25.Hmm ko ingt ke tak kat aku lg nnt ni??haha..

Nak puji dak ni lagi sikit ni..Haaa lupa lak dia masih 17 thn,sepatutnya amik spm kot thn ni.Aku masih keliru lagi sebenarnya ni..ko ni lahir 1991 ke 1990??Hahhaa.kalo ko baca post akku jawab tau soalan aku ni!!Dah2..aku nak sambung puji dia lak.Dia 1st time aku chat dgn dia.Fuh!!!hi hi hi..mcm2 dia tnye saje je nak kenakan aku la tu.Haha..tp yg bestnya bila aku tnye psl fizik.Macam2 dia jawab.Takde la..jarang aku jumpa org bila aku tanya soalan pasal fizik,xjawab pun mcm dia jawab.TQ bro..ur the best..hi hi hi..sebenarnya mcm2 lg soalan psl fizik aku nak tnye kat ko ni,tp payah la kalo guna Ym..nak kena type mcm2..penat jari aku ni.Hmm kalo ko sempat n baik hati hantar la module tu..haha..Oklah..aku takmo ckp byk2..sebab dia tak suka post panjang2..dia ckp sakit kepala dia nak baca nnt..hi hi hi

Kalo dah gi sana nnt,jangan lupa bagi aku ko punya..

  • Alamat,yelah nnt nak hantar kad ke apa ke kan..ish byk duit aku nak kena beli setem tuk luar negara ni..haha
  • YM2 la selalu..haha..nak tahu gak perkembangan kat sana
  • Ajar aku sikit bahasa Rusia boleh ke??hi hi hi
  • Bagi gambar ko kat sana tau!jangan lupa..
  • Kalo byk duit..msg kat aku atau pun call je(mcm la berani ckp dgn ko..hi hi hi)ko ada no hp aku kan??
  • Tak nak bg aku souvenier dr sana ke??haha..tu pun kalo ada duit la..aku xdesak pun..

Haha..tu je wish dr aku.Selain dr tu bajar elok2..kalau dah jd doctor aku sakit ko nak tlng Check kan ke??hi hi hi..gurau la weh..Pastu jgn lupa contact aku tau2..lagi satu aku suka ayat ko kat blog ko ni.Sekian amigo, dasvidaniya (goodbye), wassalam!!..hi hi hi..

p/s – bila nak ajar aku fizik lg ni?haha..

  1. Hehe.. semoga beliau selamat menjadi seorang Dr.🙂

    • fara5
    • September 23rd, 2008

    Hahhaa…labanon sudah dtng..hi hi hi
    tq bg komen kat sini..
    Hmm tak lupa gak..seorang Dr yg pakar dlm pc dan dunia blogger..hi hi hi

  2. hehe..ni girlfriend rindukan boypren je nih..

    • fara5
    • September 30th, 2008

    sape punya bf ni tunepal??haha..silap org ni…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

