Jom baca Al-Quran secara online..

Sempena dengan bulan Ramadhan ni..Apa kata kita baca Al-Quran.Best tau..Walaupun ada segelintir kita yang tak berapa reti nak baca.Aku cadangkan la.Apa kata korang download bacaan2 ayat Al-Quran dari internet dan baca sambil dgr dr PC korang tu.Ok apa…lg pun kita kan dah nak dekat dgn piksa..Ada gak faedah nya tu..ok kali ni aku nak memperkenalkan pula Al-Quran yg korang leh belek2 terus dari PC.Takyah susah nak pg beli dah.Sambil dgr ayat Al-Quran tu sambil tu kita baca dr PC kita.kan ok tu..ok tgk gambaran kat bwh ni..

Nampak tak gambaran yang ada kat atas ni?Ni la Al-Quran digital yang aku cakapkan tu.Ok kalau berminat tekan kat sini .

Aku rasa tak salah kalau korang gi lawat jap website tu.Bg aku la website tu best.Hohoho..senang sikit.Tapi suka hati korang la..Aku bg maklumat terbaru je.Kenapa tgk benda lain boleh tgk benda ni sekejap pun xboleh??Hi hi hi..Sori k.Semoga kita semua mendapat keberkatan dari Allah.

  1. woahhh…ni boleh la aku bwak laptop depan sejadah ni🙂
    on ym la farah oii

    • fara5
    • September 8th, 2008

    haha..pasni kira moden la..buka laptop dah jd mcm Al-Quran..yg best tu siap leh semak2 lagi..hi hi hi..terasa mcm baca yg betul punya plak..tp lg best..klu dpt cd Al-Quran yg jual kat giant2 tu..hahaha..alah kat giant kan byk org buka kedai2 jual2 ayat Al-Quran..kat sana byk..yg bestnya CD tu , dia siap ada suara org baca n ada benda mcm lidi tu tlng tunjukkan..haha

    ko suh aku on ym ke??nak buat apa?ke ko suh aku on ym dpn sejadah ni??hahahaha

  2. moden, moden jugak.
    baca jgn lupa! hehehe ^_^

    • fara5
    • September 17th, 2008

    hi hi hi..tp rasa2 la..skrng ni rmi gak bdk2 termsk org tua dah lupa nak baca al quran dan ada juga yg tak reti2 nak baca al quran tu..huhhuu..lg 1..kebanyakan yg beli al quran tu..rmi yg buat perhiasan je..sedih2..kalam allah jd mcm tu plak..haizz

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

