Seminar Part 1

OK..Hari ni aku nak cerita pasal seminar kat Dewan Setan Sri Siantan hari tu.Apa kata korang mengenai seminar hari tu?Best tak?Ada dapat apa2 masa seminar kat sana?hi hi hi..yang penting!!korang dapat makan tak??hahhaa..aku ckp pasal makan ni sbb aku mmg kuat mkn dgr ada yg tak dpt makanan masa gi seminar kat sana.Kesian2..hi hi hi…anak sapa la tu yg kebulur..Wokeh ni gmbar masa gi seminar kat sana tempoh hari.Paly ko ada gambar budak laki ke?Aku tak sempat la nak amik gambar korang hari tu.Segan la plak..ko ada xni??

Gambar2 pensyarah Penceramah..

Sape ingat kat nenek atau mak cik penceramah perempuan ni yang memberi ceramah pasal BM hari tu..haha..Apa korang rasa pasal cikgu ni?Best tak?Ini pendapat aku la.Aku tengok dia mula2 aku cakap cikgu ni macam dah ayam pencen je.Tapi belum rupanya!Dia cakap umur dia hari itu bunyik dia la macam 40 lebih tapi aku rasa dia tipu tu.Aku rasa dah 50 ni..ataupun dah 50 lebih pun.Hahaha..Yg paling aku tak tahan dia asik puji dia lawa je.Bahasa mak cik cikgu ni pun kaw2 la..kau aku je..siap cakap rempit2 tu..dashat2..zaman dah berubah..Org dulu pun dah beubah perangai rupanya..hi hi hi.kadang2 aku bosan gak dgr cikgu ni bercerita atau bebel,mana xnya bkn nak ckp soalan apa yg nak keluar.Asik bersembang ngarut2 je.Aku berbayau ni..hi hi hi..tak kisah lah..benda dah lepas.Yg Sir BI plak(laki liza dgn leha)..xkan korang tak kenal??cikgu sekolah kita kan..Siapa tak kenal lagi dgn cara dia..haha..aku malas nak cerita byk sngt pasal Sir Khalid sbb kita dah kenal dia.Wokeh,tgk plak gmbr bdk2 prmpn kat sana.

Aku bukan berat sebelah dlm hal2 gmbr ni.Aku segan nak amik gmbr bdk laki masa tu.Jadi paham2 la tau..hi hi hi.Paly,kalo ko nak gmbr2 dak laki byk dlm blog ni..send2 la gmbr bdk kelas kita tu.Hahaha..kang bila aku nak amik,dorang pun segan la..susah la mcm tu.Ok..ini sahaja laporan aku buat Seminar part 1 ni.Tunggu kemunculan post Seminar Part 2 plak.Aku takde masa tu.Jadi aku cerita psl aku la..hahaha..ok ke??

p/s – masa seminar ni la aku belajar mkn sambal.Haha..xpedas pun sambal mak ck tu,manis je aku rasa.Nak kata sambal ayam pun xboleh gak.Tak pedas pun!Eh aku ni dah la xmkn pedas byk komplen lak.Tapi mcm tak berbaloi aku byr RM6 dgn mknan yg dihidangkan tu.Mihun kedekot!!mcm nak bg kucing je yg mkn,sikit je isi dia.hisshhhh..xpatut2!!haha

  1. huhu…
    ak x dpt pegi lar
    time seminar 2…

    • shazlinie comel
    • August 29th, 2008

    arhh…
    aku rase ok jer seminar nie..

    • PaLySmiTH
    • August 29th, 2008

    woit..
    gamba laki tak ltk pon..
    bkn nak mintak kat aku..
    huhuu..

    • fara5
    • August 29th, 2008

    hahha…tu yg aku nk mintak ni..
    ko ada kan gmbr dak laki??
    meh sini bg aku..
    aku tak online kat ym..
    ko kirim guna email boleh ke??
    ko attachkan je la paly..
    ko hntr kat email ni nnt –> farah_ao6@yahoo.com

    • eyna valera
    • August 31st, 2008

    uiks,penceramah bm tu dulu cikgu tusyen aku lorh.
    waaaah!

    • fara5
    • August 31st, 2008

    lah..cikgu ko!!
    nasib baik aku letak gmbr dia..hahaha
    kira xrugi la kalo ko xpegi pun..
    cg yg sama..hi hi hi..
    weh cikgu ko tu byk lalut la…
    merapu je..tp best!!
    cuma kekadang aku geram sikit la..
    nak bercerita ke nak ngajar..hohhhoo.
    tp dia best la..umur dia brp amalina??
    nnt ko kirim kan salam aku kat dia..haha

    • rEy_aNa
    • September 5th, 2008

    hahahaha..jhat r ko farahh..ne der nenek..
    ckgu 2 cam ala2 makcik 90-an..wakakaka
    lg jhat ak..
    tp mmg btol r..
    confuse ak ckgu 2 nk mgjr or b’crite??
    hahaha..sowie ckgu..t’ktukk..
    saye mnusia bese..
    xlpas dr wat ksilapan..
    ayat xbley blarr..
    huhu!!!

    • fara5
    • September 5th, 2008

    wakakaka..aku ingt aku sorang je,,,
    asik nak merempit je aku tgk cikgu tuh
    penat aku tgk keletah dia..ckp xbenti2..
    dah la amik masa..hahaha..
    jap,kita mmg bukan sama2 jahat ke rey?
    weh 90-an leh thn lg..
    aku tgk mcm ala2 saloma je..tp moden skit
    abih cerita..mcm 70 nak msk ke 80 an la..hi hi hi

    • rEy_aNa
    • September 5th, 2008

    hahaha…xde2..ko jhat sorg..
    huhu
    btol sih..ckgu 2 poyo2 dak mude..
    hahaha
    knon2 wat sore ala2 manje..
    hahahahaha..xley blar r ckgu 2..huhuhu

    • fara5
    • September 5th, 2008

    sape yg jahat skrng ni??ko ke aku??hi hi hi
    wa mana leh main benda tu beb..jom rempit mlm ni?
    wa pki baju spagethi spring..ok x?
    lu ingt lu lawa ke?wa lg lawa la..mcm sweet 17 gitu..
    hahaha..jahat2..

    p/s – korang rasa umur cikgu ni brp?

  2. hurm.. I kenal Sir Khalid tu

    gyahahahaha

    beliau adalah suami kepada teacher english I last year🙂

  1. August 28th, 2008

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: