Lets make money – Gomez PEER

Hmm amacam semua? Sihat ke? Hari ini aku nak cakap 1 lagi program yg korang leh buat duit..nak tau mcm mn? Jom baca post kali ni. Gomez PEER juga merupakan satu lagi program berbayar di mana , apabila anda online sahaja PC anda dengan secara Automatiknya program ni akan online juga.Paham tak ni? Ok sebelum tu aku akan letak macam mana gambaran program ni.

Nampak benda atas ni? Ok benda ni la yang aku cakap tadi tu..benda ni senang je nak buat duit.Macam mana? Senang je..hahaha..kalau akau cakap senang tu senang la. Korang Cuma perlu online internet dan benda ni pun akan online skali secara automatic macam yg aku ckp td tu.Pastu benda ni akan bayar ko dengan jumlah berapa lama korang online.Paham tak ni? Sebelum tu korang kena download program Gomez PEER ni. Lepas dah download korang baru la dapat gambaran yg macam aku bagi atas tadi ni dekat PC korang. Benda ni takde la besar sangat window dia. Kecil je. Jangan risau.

Bagi sesiapa yang berminat apa kata join benda ni. Bak kata orang sambil kita online kat internet sambil tu dapat juga hasilnya diam2.. betul tak?? Daripada korang layan Friendster dengan Myspace hari2 tapi tak bawak duit.. apa kata korang join benda ni. Benda ni selagi korang tak try nak download.. selagi tu la korang takkan paham.. jadi apa kata gi download sekarang..go2..

Link untuk download – Gomez PEER

Kalau nak download korang tekan je link kat atas tu. Benda ni kalau nak cepat dapat duit atau nak up kan jumlah duit korang tu..korang leh suruh kawan2 korang try dengan mempromotekan link reffereal korang tu. Satu downline korang akan dapat USD0.50. Banyak tak?? Aku lupa nak cakap. Program ni bayar kita dengan nilai USD. Ini juga satu tawaran yang hebat bagi aku. Nak tau kenapa?? Kalau korang dah dapat kumpul USD5 ini dah bermakna korang akan dapat RM15 duit Malaysia apabila di convertkan. Takkan ke banyak tu??tu belum lagi kalau dah USD10. kalau tukar duit Malaysia dah dapat plak RM30. Dengan kata lain.. 1USD bersamaan dgn RM3 Malaysia.

p/s – sebenarnya program ni ditawarkan oleh emme seorang lagi blogger di Malaysia dekat aku.Tapi dia agak kebuntuaan sikit dengan aku..nak tahu sbb apa??dia punya Account verify selepas 14 hari join benda ni.Sedangkan aku tak sampai seminggu pun. Dia begitu kehairanan.hahaha..pastu dia Tanya aku , ko online internet ke hari2? Aku hanya mampu memberi senyuman je kat dia melalui smiley dekat YM..hi hi hi..aku mmg online tiap2 hari dekat internet ni.Tapi aku bukan selalu ada pun.Adik aku yang bukak PC ni main game.Aku pun naik bengang dengan adik aku ni..hari2 nak kena marah dgn aku sbb main game..dah hambat pun degil gak..last punya cerita..lantak la ko..nak main2..jangan periksa teruk dah..nasib baik la dia periksa ok..kalau teruk dah lama aku api2kan ibu aku suh tibai budak ni..hi hi hi..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

